Överraskad

Att det finns någon/några som kikat in här trots att jag inte uppdaterat på typ tre månader!
Som ni sett fick jag till en ny design,
knåpat och grejat, inte illa av någon som inte förstår nåt av kodmallar o allt vad det heter :P
 
Finns väl en hel del att skriva om egentligen men just nu ska jag hämta mig lite pastasallad i köket o äta lite
innan vi ska ner o kika i Otterbäcken (när medina vaknat), lite loppis, lotter o sånt trevligt tydligen,
Sen ska vi vidare hem till mamma som bjudit hem sina morstrar/morbror o deras kära.
Jag skäms nästan över att inte ens veta hur många dom är eller vem som är vem,
vem som heter vad, vart dom bor eller nåt :P Men det ska bli trevligt.
 
Hej så länge! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad trevligt de lät! :)

2012-09-10 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0