Nu är dagen snart slut..

 
Dagen som det nyss var så långt kvar till är snart förbi..
Stunden som jag gått o längtat till har varit och det var en stund att njuta till, att njuta av efter.
Vi har fått se vår lilla krabat, så nu har vi fått bekräftat att det är någon där inne i magen.
Dessutom frisk och livlig. <3
H*n ville vara med på en fin profilbild dessutom. Lika bra h*n vänjer sig redan nu :)
 
Både jag ock Claes fick känslan av att det är en kille där inne men han får hålla fast vid sin
tro om att det är en tjej o jag i min om att det är en kille.
Samma sak förra gången o då hade ju han rätt, får se vem som har turen att gissa rätt denna gången :P
 
Foto: Idag har vi varit o sett denna lilla sprattelbebisen <3 allt såg bra ut o nu känns det mer verkligt :-)
 
Vad tror ni? Kille eller tjej?
 
Jo jag är inte heller som jag trodde i v 18+0 idag utan 16+0.
Blir lite längre väntan men den som väntar på nåt gott...
................................................................................................................
 
Jag och Claes passade på att kika några affärer o lyxa till det med Max efter besöket,
jag köpte twix o lakrisal på Rusta, annars kom vi ut tomhänta.
Skönt, jag sparar mig till Ullaredsresa :)
 
Medina var hos sin farmor o farfar under tiden, dom är alltid lika glada när dom får tilfälle att vara
barnvakt. O Medina har nog inga invändningar! <3
 
Sen blev det hem o vila för hela familjen innan Claes åkte till jobbet,
jag o Medina åkte ner till mamma en sväng. Sen blev det hem o göra kvällen o leka lite.
Nyss va mamma här så jag plattade hennes hår. O nu hamnade jag här....Känns lite kul att va igång med bloggen, hur länge det varar är ju en annan fråga.
 
Började skriva lite "mag-dagbok" igårkväll med, skrev ganska flitigt när Medina var i magen
så jag tänkte att om det ska ju vara lite rättvist ska även denna magen få en liten dagbok :)
 
Medina och Nisse lekte lite förut hos mamma.
Så underbart att se, och Medina tycker att det är såå kul när hon märker
att hon kan charma andra så då blir det lite extra flörtning.
Idag skulle hon minsann till och med upp i Nisses knä.
Han är så glad att han får se och följa "småfolket".
...................................................................................................................
 
Snart får det nog bli sängen...men har en känsla av att jag kan fastna här...
i vilket fall, nu finns det inget mer att skriva om i detta inlägg. Natti Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0