Kvällsmys

Medina somnade vid sju, då satte jag igång med brödbak.
Vid nio satt jag med nybakt kvällsmat framför tv:n med fötterna i ett bad.
Det kallar jag lyx! Dock välförtjänt lyx ;)
Hade känts ännu bättre med Claes hemma men å andra sidan kanske jag varken hade bakat eller
lyxat till med fotbad då? Vem vet :P
 
Njuter en gång till av brödet nu, kände att jag behövde en liten mumsbit vid datorn
innan jag beger mig vidare till sängen.
 
Kvällens tvprogram var Lilyhammer, riktigt bra serie!
 
Hela familjen är snuviga, jag trodde att jag klarade mig (ända tills idag),
eftersom jag just var förkyld. Men ikke. Än så länge lindrigt med lite snuva, hoppas de räcker så.
 
Imorgon är det tisdag, i övermorgon onsdag....dit längtar jag.
Vill att klockan ska va närmare eftermiddag o att vi ska vara glada o nöjda,
ha en fin bild att se på o längta ännu mer <3
 
Hade tänkt att lägga upp några bilder från mobilen men det verkar som att jag inte riktigt orkar leta reda på sladden så de får vänta. Men det är absolut dags för bildupptadering här så det ska det bli!
 
 
 
Saknar henne nästan när jag ser bilden, fast hon är två rum bort och snart ska jag ta upp henne för att byta blöja <3
 
Denna underbara bilden är tagen i somras på kusin Linneas stora spännande studsmatta :)
 
Ohh!
 
Kusin Fabian var här o lekte en hel dag med mig ock Medina här om veckan :)
 
O snart är det dags för ännu en kusin att komma till världen :)
 
Nu får det vara färdigbloggat för ikväll..Självklart blev det bilder på godingarna (och på anna o pontus) hihi.
 
Natti Hejs !
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande med UL, måste få ett telefon samtal efter de <3

2012-09-11 @ 06:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0