Dagen och Magen

Varit på Cissis 25-årskalas ikväll, alla fulla o glada gick vidare till hotellet strax före 10 o jag åkte hem :)
Där min lilla prinsessa ligger o sover, hon hade varit vaken till nio (somnar vanligtvis runt sju) , hon hade tydligen kommit på hur man charmar farmor och farfar på bästa sätt för att få vara uppe länge! haha.. det ska börjas i tid..
huvudsaken är att hon varit glad o snäll, vilket hon hade varit! :)
 
Åter till festen...alla vet väl hur det är att vara nykter på en fest där de allra flesta dricker.. kan vara väldigt
trevligt o kul att se på fulla människor...men man (jag i alla fall) kanske inte har lika kul utan den där alkoholen i kroppen :P Kändes lagom att åka hem när de andra drog vidare...kändes väldigt kul att se hur roligt Cissi hade det, hon har sett fram emot denna helgen och den verkar bli minnesvärd.
 
Claes tillhörde "dom fulla o glada" som drog vidare så nu sitter jag i min ensamhet, tyckte att den här stunden passade bra som bloggstund.
Men jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om?
Dagen och Magen kanske..
 
Dagen
Imorse tog Medina lite sovmorgon, Claes åkte tidigt till jobbet för att vara där några timmar, svärfar kom och reglade upp golvet till blivande uteplatsen (känner mig något bortskämd), sen kom Claes hem o vi åkte på Åtorpsmarknaden ihop med David. Köpte en jättefin "välkommen-dekoration" till ytterdörrenm, Medina fick en liten apa (hon hade en likadan i bilen när hon va mindre men den försvann), lite godis till kvällens barnvakter, en herman hedning tidning...o lite annat smått o gott.
Klarade oss riktigt bra från regnet också.
Medina fick dessutom en söt mössa av farfar (som lämnat uteplatsen) och farmor.
Kommer säkert bild senare.
 
Magen
Känner lite puffar ibland, oftast på kvällen när man sjunker ner i soffan och det blir stilla o lugnt.
Det får mig alltid att le. I torsdags var jag på Mvc, fick höra på hjärtljuden <3
En dag fick faktiskt Claes känna en liten spark, känns väldigt tidigt efetrsom jag själv just börja känna dom,
häftigt... Ska bli så spännande att se hur vardagen kommer att fungera med två små troll :)
 
 
Det kliar på min hand! Hoppas verkligen inte att det är någon ohyra! Har kommit upp två små prickar
under kvällen där det kliat...träffade en liten pojke igår som har skabb men det skulle tydligen inte smitta längre...hoppas hoppas :P Brukar inte vara så nojjig men klart att man inte vill ha det! 
 
 
Nä nu får det vara färdigbloggat för denna gången.. hejsvejs! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

åh, så mysigt med att känna rörelser! :)
Och vacker är du!!

2012-09-30 @ 09:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0