Kväll

Blir nog aldrig någon storbloggare av mig :-P

Claes jobbar, Medina sover o jag ligger i sängen o skriver.

Just kollat på Gardells serie torka aldrig tårar utan handskar, men det får jag väl erkänna att jag gjorde ett par gånger under kvällens avsnitt.

Ibland är man känsligare än andra dagar, eller, känslorna finns väl där hela tiden men ibland mer lätt-tillgängliga. ofta slår man nog bort mycket känslor, skulle bli jobbigt att ta in allt man ser, gå o tänka på alla hemskheter i världen, vad som kan hända sin familj. skulle ju bli totalt galen. så det är bra att ha den förmågan att kunna slå bort de jobbiga känslorna, men dock lika viktigt att kunna släppa fram dom ibland. kärlek är iaf en känsla vi inte ska snåla med <3.



Med de visa orden säger jag god natt <3 hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0