Promeneraren

Idag vaknade lilltjejen i samma ögonblick som pappa Claes klev ut ur huset för att åka till jobbet,
alltså klockan 6.
Lite för tidigt för min smak, men då får jag ut mer av denna (vad det verkar) underbara dag :))
Solen skiner och fåglarna kvittrar,
nu efter en morognpromenad ligger Medina ute och slumrar gott i vagnen.
Även fast hon varit trött nästan sen hon vaknade så har hon varit väldigt duktig redan idag :)
Hon har satt sig upp själv för första gången, även där hade hon sin speciella charmiga stil!
La sig platt på mage, sen lyckades hon puta upp rumpan, böja på benen o hamna sittandes :D
Hon har också rullat runt ett helt varv för första gången, bättre sent än aldrig! haha.
Sjätte tanden har brakat igenom det sega tandköttet.
Ja så denna dagen har börjat som en händelserik dag.


Hårding!

Nu sitter jag och äter physalis och tänker ut vad jag ska greja med när jag skrivit klart.
Blir först och främst att byta om o snygga till mig,
jag gjorde nog succé i min läckra morgonoutfit på skagersviksrundan nyss.
Lila onepice, huvtröja i flera olika gröna nyanser över den o så morgonfrisyren såklart.



Igår va jag, Medina, Cissi och Fabian ute på långpromenad.
Blev skagersvik-otterbäcken-gullspång-skagersvik.
Med några stopp såklart, ett snabbt stopp hos Bodil som inte var hemma,
sen stannade vi hos pappa, matade medina o tjata lite, sen blev det ica o
köpa lunch för att sen gå vidare till mamma och äta lunchen, där blev vi kvar ett
tag för att sen gå hem igen :)
Då va vi riktigt hurtiga, o lite färg på kinderna från solen fick vi också, så skönt att vara ute.


Jag är ingen höjdare på kartor men ungefär denna rundan gick vi.
vet inte alls hur långt det kan ha blivit strax över milen?
På torsag blir det vårruset i Karlstad, får se om vi hinner med en till långpromenad innan dess.

Nä nu ska jag ta tag i allt som ska göras. Ha en bra dag!
Hejs <3




Kommentarer
Postat av: Sanna

Så duktiga!

2012-05-08 @ 08:29:57
Postat av: Anna Gustavsson

Åh vad ni är hurtiga! Jag vill också vara med....buhuuuu :(



Saknar er! Kram

2012-05-08 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0