Wohoo!

Det är riktigt kul att folk är intresserade av mitt lilla "inredningsryck".
Nu är gästrummet (blivande sovrum när lillan börjar sova i eget rum),
matsalsrummet och toan uppfrächade och jag är supernöjd. Och det
är alltid roligt när man gjort det själv och det dessutom blir riktigt snyggt! :)
I matsalsrummet fick jag mycket hjälp av Bodil och en del av Cissi, det är
jag riktigt glad för, det gjorde att jag vågade prova tapetsera själv sen
och det gick ju alldeles utmärkt ;)
Förarbetet hjälptes jag och Claes åt med, (fast jag gjorde väl det mesta,
eftersom jag tycker det är kul.) ;)

Här kommer några bilder, börjar med matsalsrummet eftersom det va det vi gjorde först.
(en del förebilder är tagna efter att jag börjat plocka bort och grejat)

Före:











Efter:


Köpt ny ram till mammas tavla.




Nya gardiner och rullgardiner .



Gästrummet före:








Hoppas inte hon lärde sig något dumt av att få vara
med o riva tapet....

Efter:
Tog inga helrumsbilder eftersom sängen är full av tvätt som ska vikas :P






Såå nöjd och lite mallig över att jag är så duktig haha.

Toan före:





Efter:





Det står ca 10 krukor i garaget och torkar som också ska in i
badrumshyllorna, så nöjd över den förvaringsidén, snygg, praktisk,
billig och lätt att göra. Och så ska jag lägga silikon i kanterna, sen klart!

















Så vad tycks?!
Ett inlägg som det här (mycket bilder, som tar tid att lägga upp) bode vara
värt en kommentar?

Tror att lillan är på väg att vakna, bra de, för vi ska till bvc på 10 månaderskontroll
om ett tag o innan de ska vi hinna med att äta.
Kanske blir en kik in på familjecentralen innan om hon vaknar i god tid :)
Peppar peppar så har hon sovit riktigt bra ett par nätter, bara vaknat en gång.
Det bror på att hon inte sovit mer än en gång på dagen så hon hunnit bli riktigt trött
fram åt kvällen.. idag blir det nog dock en liten lur senar för ingen skulle orka hålla henne
på humör fram åt 4-5 om hon skulle vara vaken från nu till kvällen :P

Har en massa nya bilder, bland annat från fabians dop.. så det kanske får bli ett till bildinlägg snart.

Hejs!






Kommentarer
Postat av: Annie

Det blev fantastiskt fint Sarah! Du är så duktig! Och badrummet blev jättefint! Sånt där kan inte jag, hihi. Du får lära mig !



Kram!

2012-03-29 @ 10:34:18
Postat av: Sanna

Håller med ovanstående! :) får vi se bilder på dopet för Cissi? De skulle vara trevligt! Och spännande och kolla hur stor Medina är! Vi ska också och kolla hur stor Elmy är idag! :)

2012-03-29 @ 10:54:56
Postat av: Anna

Riktigt snyggt . Imponerad!! Duktig syster jag har!!! Kram

2012-03-29 @ 17:12:35
Postat av: sirpa

Så himla snyggt det blev, allt var så fint men gäst rummet var extra mysigt, så hos er duger det att vara gäst minsann!!

2012-03-29 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0