Inredning

Mitt stora bekymmer just nu är att hitta möbler till matsalsrummet..
Vet vad jag vill ha, har hittat just de på blocket men en va resan såld o sen andra
va det många som ringde på o en annan hann före.. INGEN som har liknande dessa
möbler stå hemma o skräpa?





Nu är det ju ingen brådska att jag ska ha dom men känns som att det vore kul att
få tag i dom nu så att jag fick ordning nu när det är nytapetserat o allt :))

Har tillbringat alldeles för mkt tid vid blocket sista dagarna, tänkte till och med
på möbler i natt när jag vaknade.. suck.. :P

Medina sover ute, o jag hade hoppts att hon skulle vakna ungefär nu så att vi kunde bege oss till
babyrytmiken, känns lite halvtaskigt att väcka henne..

Dagens bild får bli:

Vi hade lite fotosession här på morgonen <3

Här ser ni ju också nya tepeten i bakgrunden ;) 
Så fort jag fått upp gardiner, tavla (väntar på att få hem en ram),
och förhoppningsvis möbler då, så ska ni få bild på det hit till bloggen :P
Gästrummet väntar fortfarande på att få tapet på väggarna...

Nä nu ska jag försäka få nåt gjort, eller väcka lillan? Vore ju kul att komma till familjecentralen.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Annie

Superfin bild på din söta flicka, verkligen! :-)



Kram!

2012-03-01 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0