Föräldraträff

Första natten på väääldigt länge som jag sovit 8 timmar i sträck
(bara vaknat några snabbisar o somnat om lika fort).
Första gången sen Medina föddes, och innan de så
vaknade jag varje natt för att kissa och knapra
halsbrännetabletter, så kanske kan vara ett år
sen jag sov en hel natt! :P
Lillan sov för första gången 11 timmar i sträck, no food, o inge gnäll.



Nu ligger vår lilla trollunge o sover i vagnen, två timmar har hon gjort det,
o jag tänkte att vi skulle åka till Hova vid den här tiden, hon vaknar nog snart..
I eftermiddag blir det föräldraträff, ska bli trevligt!
O innan tänkte vi hälsa på Fabian och Cissi.
Ska även svänga förbi Babbs o hämta mosaikfix.
(bilder på när badrummet är klart kommer, även bilder på
matsalsrummet o gästrummet. Inte varit på blogghumör så
mkt bara. )
Senare idag kommer Viktoria hit en sväng.

Så en del planer för dagen finns :)

Helgen har också planer, bland annat klädbytardag och barndop står på
schemat :))

Känns som att jag skulle kunna skriva ett lååångt inlägg utan
något vidare intressant innehåll...så jag väljer nog att sluta här
istället ;)

Ha en bra dag!
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0