ville bara..

berätta att jag lever :)

Idag är det alla hjärtans dag, som alla säkert vet!
Och jag VET att detta kommer bli en riktigt bra dag.
Började dagen med att stiga upp klockan fem,
efter en halvtimmes försök att få lillan att soma om.

Vi åt frukost o myste lite sen blev lillan trött o ville sova
(sovit nu i tre timmar!) så jag har fått mkt gjort på morgonen.
Skottat snö o slängt sopor, plockat ur disken, startat en tvätt...
OCH spacklat gästrummet, så nu ska de bara slipas lite o sen
är det klart för tapetsering! (ska bara köpa tapet först)
och även förberada matsalsrummet för en uppfräshning.
Kommer bli superfint, med lite hjälp av Bodil :)

Claes är ledig hela veckan, det gillas :))

Resten av dagen kommer bestå av bland annat Kärlekis med Cissi och Fabian.
Och i eftermiddag ska mamma vara barnvakt här hemma åt Medina,
så ska jag o Claes ut o äta i stan. Det blir myspys. Och så ska vi väl
passa på att tvätta bilen, efter helgen alla djävulskap!
Lilla röda faran får dock nöja sig med en avspolning så länge tror jag.

Ja på tal om helgen, den var riktigt lyckad. I lördags på dagen så fick alla som
ville komma o äta tårta/smörgåstårta och fira Claes såklart. Det va mest familj men även
vänner som kom.  På kvällen blev det partaj. Jag åkte hem till mamma med Medina, myste, mata, nattade...
sen åkte jag hem för att vara med en stund på kalaset. Riktigt trevligt och lagom mycket folk.
Fram åt tolv åkte jag ner o la mig för att sova hos Medina.. de va riktigt skönt att vara utvilad och ikke bakis i söndags. Känns bra att inte ha druckit på 1½ år :)

Ja men dagen började med städning av trädgården! ja fyfan vad fom hade varit här o jävlats.
Haha, ritktigt festligt! dom kunde dock ha låtit bli att hälla sirap o fjädrar på bilarna!
Kan återkomma med lite mer detaljer och bilder så småningom...

Snart vaknar dog en liten dam o vill ha gröt så orkar inte börja lägga in bilder o fixa med det.
kan se om jag har någon gammal bild att bjuda på!




Ha en bra alla <3-dag!
Hejs!




Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Åh, vad mysigt! :D

Kanske inte så roligt de där med bilarna, men man blir bara 30 än gång :P

2012-02-14 @ 09:10:49
Postat av: Moster

<3

2012-02-15 @ 20:33:42
Postat av: Anonym

Såg på facebook att ni hade förlovat er :) Roligt grattis men nu är man nyfiken på och se vad det blev för några fina ringar , finns ju så mycket fint att välja på nu :)

2012-02-17 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0