Tröttis

Medina vaknade av att hon gjort i blöjan så förmiddagsluren blev kort,
nu har vi busat, ätit o badat, så hoppas hon somnar snart..
låter dock inte så lovande för tillfället :/ stackars lilla trötta tjej..
Åh nu smackar det emellan beklagelserna där inne, hon har hittat tummen! :))
Så sött, hoppas den kan komma till hjälp nu när jag inte ammar henne lika mkt.
tar väl ett tag att hitta tekniken bara...

Hon visat att hon börjar bli stora tjejen :P Vällingen slank ner både
idag o igår utan problem, o sist vi provade va det tvärnej, men nu smaka den
visst väldigt gott.. man tar vad man får.
Hon lekte tittut förut, tog upp filten själv över huvudet och tog sen ner den när
jag skulle säga tittut, flera gånger, jättesött :P

Mamma o pappa säger hon lite då o då, iaf mamma väldigt tydligt när hon
är ledsen/arg/trött..aaaah skrik aaahh Mammaa ahhh......:P
Annars är de mest maamamammmammmamapappppaaappapa...

Nu håller jag tummarna för att hon kan sova gott en stund...
beklagelserna blir färre o färre innifrån sängen så jag hoppas det
betyder att hon snart sover... så ska jag hiva bort badvattnet o TORKA upp.
Ja det va inte bara lillan som blev blöt idag, kunde nästan tro att
jag själv varit i baljan :P

Men först! lite bilder:


Namnam, tumme ;)




Här om dagen va hon på riktigt upptäckarhumör i sitt rum, barnvagnen, gunghästen,
elementet, kameran, gardinen, allt fick en liten inspektion :P









Sen va jag trött! :P



Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Åh, duktiga tjejen! :D Så sött när dom leker tittut!

2012-02-01 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0