Ojojoj

Tand nr fyra kikar nu fram lite smått, den va visst inte lika välkommen som de tre första,
denna va lite mer av den aggresiva sorten men vi fixa det också ;)



I natt va lillan lite jobbig! haha. Man vänjer sig väldigt fort med att få
sova, mata, somna om! men i natt va hon svår att få att somna om...
men vi har fått ganska många timmars sömn ändå om man jämför med hur det
har varit :P
Vi gick dessutom inte upp förrän kl 8 så de blev sovmorgon.. Vid tio började det gnuggas
i ögonen o hon va trött, men det är 14 minus ute så jag kände inte för att låta henne ligga ute o sova.
Därför blev de ingen morgonpromenad utan istället sängen...Men det va inte det lättaste :P
NU sover hon i alla fall, efter en hel del skrik, hon somnade till slut i min famn snuttandes på
mitt lillfinger ;O Ja bara för att man inte ammar lika mkt så försvinner inte snuttbehovet,
snarare tvärtom tycker jag, väldigt snuttig nu istället..
Och när jag la ner henne i sängen hittade hon direkt
sin tumme så det smaskade gott o hon fortsatte sova :))

När hon sovit klart åker vi till gammelmormor o gammelmorfar,
där vi också ska träffa kusin Fabian o hans föräldrar ;O
Nästan lite dåligt samvete över att vi knappt träffat mormor
o morfar sen jul! Trots att vi bor nära, men veckorna bara rusar iväg..



Igår bestämde jag mig för att här ska tapetseras om o målas lite :)
ska bli så kul med lite nytt! Kankse dröjer lite innan det blir gjort men
jag har nog bestämt mig för vilka tapeter! får se om jag gillar dom lika mkt in
real life sen bara :) O hjälp har jag också snikat åt mig/oss.
I badrummet vill jag måla om skåpen/lådorna o sätta mosaik
på spegelhyllan, det ska min kära lillebror hjälpa till med!
Längtar tills de blir gjort. Jag har många små planer
men en sak (eller några saker) i taget, vi ska väl bo här ett tag till förhoppningsvis! :P


Här får morbror David en snyting :P

Men även lite gos :P


Nej nu va det färdigsovet låter de som :(( Dumma tand... ?!

Hejs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0