Mätning

Om en stund bär det av mot Bvc, nu ligger lillan o sover i vagnen,
hoppas inte det blir för kallt för henne!
Märkte när vi väl kom ut att det va brrrr ute idag..
Men hon har ju åkpåse med fårskinn o go filt,
overall o mössa så de ska nog inte vara någon fara,
blir dessutom inte så länge idag heller ;)
Fast det var väldigt segt att få henne somna idag, o nu ligger hon o
gnyr o skriker lite i sömnen :/ Tror fortfarande på att det är
tandebissing som är på gång...hoppas den kommer igenom snart
så hon slipper ha ont... eller så är det något annat som
inte är helt bra, svårt att veta.. <3

Ska bli så kul att se vad hon väger o hur lång hon är,
två månadersen vi va där nu o det känns som att det hänt
en del :) efter blir det nog familjecentralen om
det verkar som att hon orkar med det,
babyrytmik står på schemat där idag :)

O vad händer mer idag då?
Inget planerat vad jag kan komma på,
ikväll ska väl Claes till Oscar o låna skydd,
för imorgon ska han spela hockey/bandy med jobbet.
Så på lördag är de säkert stelt o ont :P
Jag har inte fått mina skridskor än men dom borde komma snart.

Jag har inte lagt in några nya bilder o orkar inte göra de nu heller,
i babyvakten hörs fågelkvitter o lite snarkningar för tillfället, trevligt! :P
Är våren på väg? haha man kan nästan tro att fåglarna sitter på vagnen o
kvittrar men jag såg inga...


Här kommer istället några bilder från arkivet..






Mm denna godingen hade jag bild på, satt o tänkte på en sån igår...
Skulle smaka gott :))

Snart blir de att klä på sig jacka o mössa igen, starta bilen o ge sig iväg
en sväng då. Ha en bra dag!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0