Lördag..

Har inte varit så aktiv här nu, o jag som skulle bli värsta bloggaren :P

Igår åkte jag på magsjukan? fast en ganska lindrig sådan.. idag är det mkt bättre men kanske inte helt 100.
Jag hade tänkt att spackla matsalsrummet men det blev inget med det.
Hade också tänkt att åka till badhuset med det får bli en annan dag.
Som tur va så har ju Claes varit ledig hela veckan, så jag fick sova
o ligga o lata mig bäst jag ville (behövde) igår.

Nu har vi varit ute på en kort morgonpromenad, så lillan sover ute.
Jag kanske skulle ta tag i o spackla idag istället.
Vad resten av dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt,
beror på om man vågar visa sig bland folk, kanske smittar.
Men det är ju bara jag som varit sjuk o så mår jag som
sagt mkt bättre. Vi får se ;)
Bjuden på kalas och på ljusparty men det blir nog inget med det.

Claes ska iväg o tatuera sig, 30 årspresent.
Spännande ;))

Någon skrev ett önskemål om att få se ringarna, javisst :)
Känns riktigt bra att ha en ring på fingret <3




Här sjöng alla för Claes i lördags, riktigt festligt :P


I söndags spelade David lite gitarr för Medina, det gillade hon verkligen! :)


Sa till David att detta kan bli skivomslagsbild, om han nu skulle få för sig att göra
en skiva ;P Visst?
Haha fast såg nu att det kanske inte är så bra att det står The rolling stones på
tröjan då?

Nä nu blir det vila 5 minuter o sen se om jag orkar ge mig på spckling eller
nåt annat vettigt.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0