Kvällsmat

Här sitter jag i min ensamhet o äter "kvällsmat".. Ostringar och loka :P
Medina sover sen en timme tillbaka, det va inge kul att somna idag.
Men John blund tog över envisheten, tandsmärtan och ensamhetskänslan
inne i sovrummet till sist.. <3

Claes är som sagt iväg med jobbet o leker lite på isen..
Datorn känns mer lockande än tv:n (låter som att det inte finns nåt annat
o göra än tv o data). Mentalisten brukar vi se på men det kändes inte så lockande
att se på själv.. Allt blir genast lite läskigare när man är själv haha ..

Tänkte i alla fall dela med mig av senaste bilderna.


Om ni undrar varför vi skrattar så är det åt Cissi som försökte amma
och fota samtidigt, men det gick ju bra som ni ser :) O Fabian blev
nog mätt också :)


Tillräckligt mätt för att ligga nöjd o belåten i gammelmormors knä :)


Fast lite efterrätt vore nog gott ändå! Suger mig fast i gammelmormors hand så
kanske dom förstår att jag vill ha mer :P

Undrar vilken stil Claes kör på isen ikväll...

Vad tror ni? :))

Det får nog räcka med dom bilderna..

Igår va vi på Bvc, för er som är intresserade så är Medinas vikt nu 9550g
längden 68,5 cm.. hon följer nu mera sin nya kurva, hehe, som ligger snäppet
över den förra kurvan <3

Hej så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Stora flickan! :D

2012-02-03 @ 20:56:53
Postat av: Moster

Vilka härliga bilder med mormor och morfar på! Bra gjort av en ammande fotograf :)

2012-02-15 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0