Hudvård

Tänkte att nu när jag ändå är i farten...
så kan jag berätta att jag köpt en natt och dagkräm som va riktigt bra!
Jag brukar alltid ha svårt att sminka mig för blir på en gång torr o tråkig trots att jag tvättat mig och smort in!
Men nu köpte jag från yves rocher, billigt och bra!
Jättemjuk och "o-fnasig" på en gång,
använder också sminkborttagning och rengöringsmousse fran Cosmopharma.


Såg nu på hemsidag att det var lite dyrare än när jag köpte,
jag fick hem ett blad med olika erbjudanden, köpte dessa två, en fotfil,
en fotsalva, fick med enn ansiktscreme (anti age, så inget för mig?! :P),
en väska och ett kitt med prover. För 200 kr.
http://www.yves-rocher.se/control/main/

Cosmopharmaprodukterna är lite dyrare men väldigt bra och dessutom
är de naturliga! Dom har jag köpt på cosmopharma-partyn. Men det går också att beställa.
http://www.cosmopharmas.com/sida/farg-stil

Det är i alla fall väldigt skönt att kunna ha på foundation utan att se ut som en torr gammal
...hmm funderar på vad jag ska skriva....flagande betongvägg :P haha

Nu ska jag börja förbereda lite mat tror jag... Claes kommer ju hem tidigt.. FREDAG! :))

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0