Glad och nyfiken :)

Strax innan vi skulle kliva/rullas utanför dörren inför morgonens promenad plinga det i min telefon -
sms från Medinas farmor. Morn:) Medina har fått tjejkusin. jippi. kram.
Kan man få ett bättre besked såhär på morgonen?
Så nu är jag såklart nyfiken på vad det är för en liten krabat som
hittat ut, hur de gick o allt runt omkring! Tror det är ca 3 timmar sen hon
kom till världen o jag har redan skickat grattis o bett om en bild haha.

Hoppas Medina o hennes lilla kusintjej kommer träffas mycket o
ha kul ihop i framtiden :)
Nu är de ju så att vi inte ens träffats o gett våra julklappar än!
Så ja, kan ju inte påstå att vi ses direkt ofta, trots knappt 10 minuters
bilavstånd. MEN jag hoppas det kan bli ändring på de.

STORT grattis till nya familjen Johansson i Otterbäcken :)

Nu kanske jag blir en av dom som sprider nyheten innan dom ens
hunnit göra de själva? Men inte kan jag väl sitta här hemma i min
ensamhet (när lillan ligger ute) o bara sitta tyst o inte berätta nåt?
Eller ja, tyst är jag väl även då jag skriver, men ni förstår.. :P




Medinas farfar fyller år idag, vilken fin present han fått!
Alltså ännu ett litet barnbarn :)
Vi ska dit i efetrmiddag och gratta honom.
Vad som sker mer under dagen har jag ingen aning om.
Hemma o slappa tror jag att de blir..

Nu blir det som vanligt lite plock, spelar ingen roll hur ofta man  plockar
undan reklamhögar, fixar disk, tvätt o.s.v så finns det alltid nytt nästa dag?
haha underligt? nej. Det är väl tur att man ordnar lite oreda så att man sen kan
ordna reda igen..

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0