Bambi

Ja nu är det riktigt kanigt på vägarna här i Skagersvik!
Tur man har vagnen att hålla i när man är ute o går ;)

Min rutin med att skriva blogg varje morgon efter promenaden höll väl i kanske en
vecka... men jag försöker :)

I söndags kom ännu en liten tjej till världen! En söt liten Elmy :)
Hon kom till väldigt fina föräldrar uppe i Skellefteå.. Grattis till dom!



Under morgonens promenad funderade jag på mat/godis-vanor.. och bestämde mig för att
i någon vecka skriva upp allt jag äter (försöka).. Tänk om man kunde vara sådär
duktig o bara äta godis en gång i veckan, äta nyttigt och regelbundet och dessutom
träna någon gång i veckan, vad bra man skulle må i kroppen!
Men det krävs ju mer än en tanke för att få de att fungera, men någonstans
måste det ju börja ;)

Har också bestämt att börja skriva fickkalender! något litet om varje dag, för
usch o fy vilket dåligt minne jag har! Minns ju aldrig vad man gjort o när,
eller okej, aldrig kanske va lite att ta i, för då hoppas jag att någon hade reagerat! :P

Måste dela med mig av världens sötaste bild, jag smälter :)


Tänk att vi har en så underbart söt och go liten tjej <3

Känns som att jag borde ha massor att skriva men nu när jag satte mig här så
tog det stopp...

Claes har ju varit hemma en vecka, så vi har turats om att gå upp med Medina
så att en av oss har fått ligga kvar o dra sig, lyx!
Så nu har jag blivit lite bortskämd, tur att han har en vecka kvar som han måste
ta ut innan mars är slut ;)

Funderar på vad vi ska hitta på idag, kärlekis kanske, bara vara hemma o slappa,
familjecentralen i Hova? Fast dit ska vi imorgon på föräldragrupp..
Vi får se, ser ut att bli en ljus och härlig dag i alla fall.

Började städa igår (fast allt är kaos eftersom två rum är under omtapetsering) men
har en hel del kvar att göra, tvätt i stora lass att vika bland annat.. kanske
skulle göra lite nytta istället för att sitta här o skriva massa onödigt
strunt :P

Ha de bra.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0