Ajaj

Så har vi varit ute på morgonpromenad...
det va nästan en vecka sen nu,
men idag kändes det tillräckligt milt för att låta lillan sova ute en stund..

Mindre kul är att jag fått mjölkstockning igen, det är inte skönt..
får hoppas de ger sig under dagen.. Tips är välkommet, fast jag
tror jag hört de mesta?
Och när jag ändå är igång o klagar så kan jag ju
nämna att jag blivit förkyld igen! Dock mycket lindrigare
än sist *peppar peppar*.

På torsdag blir det nog att åka en sväng till Kristinehamn och handla
inför helgen, här ska göras smörgåstårta o lite annat gott.
Det kommer dock vara syster Anna som står för det mesta
i matväg, hon är otroligt duktig på att göra tårtor. Värsta "cakebossen" :P

Annars är veckan ganska oplanerad, blir väl att hålla oss hemma då vi blir friska :)
Idag hade det annars varit kul att åka ner till Kärlekis en sväng, inte varit där
sen före jul, men de hade vi väl ändå inte hunnit eftersom lillan sover som sagt!

Just värmt vetekudden o stoppat inannför min Onepice,
nu vet jag hur det skulle kännas o ha riktiga bomber, jobbigt! haha 
(tänkte lägga in en bild här på världens största bröst men jag hoppa över det
för insåg att mina+vetekudden inte ens var en bråkdel av de) haha :P
Men skönt med lite värme i alla fall...

Har inte lagt in några nya bilder.. men nåt ska väl finnas att bjuda på ändå.



I torsdags fick jag väcka den här lilla sessan ur sin sjönhetssömn när
vi skulle till Bvc, tog ett kort först för det såg så gott ut :) <3

Har ni önskemål om nåt jag ska skriva om här? Säg i sånna fall till så får vi se :))

Hejs!


Kommentarer
Postat av: matilda

gud vilken söt unge du har lyckats skapa sarah!! man blir ju själv barnsugen när du lägger upp så söta bilder på henne =)

2012-02-12 @ 19:38:46
URL: http://jmba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0