Värdelös som...

...bloggare!
 
Kan ju inte påstå att bloggning är min största hobby :P
 
Har satt ihop ett litet fotokollage på magen som jag tänkte att bloggen iaf skulle få äran att visa:
 
 
Jag som tyckte att jag än så länge varit mycket mindre denna graviditeten inser nu att jag haft fel ;P
Visserligen skiljer det sig en vecka mellan bilderna men jag tycker nog att jag ser större ut nu än då...
Annars är magarna väldigt lika?! Kanske är ännu en liten flicka som ska komma till familjen...
Har inte varit lika duktiga på att fota magen denna graviditeten men lite dokumentation har vi gjort i alla fall.
Det närmar sig med stormsteg nu! ca 11 vecor kvar...
 
För övrigt är det dagis-inskolning som fyller våra dagar och tankar just nu... förutom sovandet så har det än så länge gått bra :) Märker redan att lilla damen lär sig nya saker...tror att det kommer bli jättebra.. men samtidigt 
finns det ju en aning seperationsångest i det hela...15 timmar i veckan är i alla fall tanken att det ska bli så det känns väldigt lagom ändå :)
Jobbat har jag inte gjort så mycket än men några pass har det blivit och några till ska det väl hinnas med innan lilla hen kommer till världen.
 
Ikväll va det full rulle på Medina, över nattlinnet skulle hon ha skinnjacka o så keps..full fart!

 
Tog väl en timme innan hon somnade efter att jag lagt henne...tjatter...tjatter..... :)
 
Idag fyller Fabbe ett år!!! Vi grattade honom i helgen..
 
Mmm...
 
 
 
Åh.. nu kanske jag kan lära mig att göra sånna goda kladdiga kakor :)
 
 
En sån vill jag ha av tomten...... :)
 

Jag skulle egentligen ha tillbringat kvällen till att slå in klappar men det har fortfarande inte hänt...
får se om jag får några gjorda innan sängen ropar... hejs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0