Varsågod Matilda...

..här kommer en uppdatering :P

Claes jobbar eftermiddag denna veckan så nu sitter jag själv i mörkret, Medina sover,
det är tyst och lugnt här med andra ord.
Längesen jag satt vid datorn känns de som, därav dåligt med uppdateringar här.

Jag har säkert 1000 nya bilder.
Får se vad som kan tänkas bjudas på lite senare i
inlägget.

Just nu är det trädgården som står i fokus här på syrengatan 13.
ÄNTLIGEN är den hemska taggiga, neongröna-röda häcken borta, det tog ett år
för per att komma hit, men när han väl kom så tog det kankse en kvart att dra upp
all häck med grävmaskinen, såå gött. Det tackar jag stort för.
Nu är det en del efterarbete som väntar, lär bli tungt men
fint ska de bli! Väldigt svårt för att bestämma mig för
vad vi ska ha istället bara, får kolla priser o sånt så
blir de lättare kanske :P

Favoriter på google:






Haha ja jag skulle lätt kunna tänka mig ett annorlunda staket, eller en mur
kanske? Inte SÅ annorlunda som det första staketet men de sista gillar jag
verkligen. Värsta är väl att man lär få specialbeställa, o de vet jag inte om jag har
någon större lust att betala ( gissar på dyra pengar)  men vore kul.

Tiden spinger iväg när man sitter här...Blir ingen städning ikväll men
jag har ju varit duktig o målat idag, ska bli fint vid uteplatsen vid köket nu.
Har 100 påbörjade projekt i trädgården. Nåt ska väl bli klart innan vintern
knackar på igen :) ?

Oj va mörkt jag har de... Det har varit underbart väder i tre (?) dagar nu.




Om vårt lilltroll..något nytt?
Jo hon har börjat ta sig fram ganska bra,
som den rumphasare hon är! :))
Ingen krypning här inte.
Femte tanden är på uppgång.
Nätterna har varit väääldigt sköna nu ett tag *peppar peppar*,
sovit många hela och långa nätter, utan mat. Ibland bara vaknat
för blöjbyte eller för att få somna om i mammas famn.

Ingen mer amning för lilldamen, det har funkat väldigt bra!
Undrar bara när min kropp ska fatta att den inte behöver
producera mer mjölk. hur länge brukar de ta?
Tror det va strax före påsk jag sluta o den har fortfarande
inte riktigt fattat.

Ordförrådet fylls på lite, titta där, mamma, pappa, vovve,
nalle, hejdå, hej, ä dä? Va dä? Är väl de orden som jag oppfattat.
Det är riktigt roligt.









Älskar denna underbara lilla flickan sååå mycket :))

Detta får vara bra för denn gången. Mycket finns det nog att skriva om
men snart är det natten för mig.
<3

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Duktig hon är och hon har en så. Duktig trädgårdsmästare till mamma<3 kram. Saknar er!

2012-04-17 @ 07:32:26
Postat av: Anna Gustavsson

Jag diggade översta staketet... haha!



Önskar att jag vore lika krativ och energisk som du! Kram

2012-04-17 @ 09:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0