Så..

..trött i tummarna. Har suttit o knäckt i mina fötter en bra stund nu, det bara knakar o knakar.
Skulle jag inte veta bättre så skulle jag tro att jag hade ett gammalt slitet gåntjärn mitt på foten. Men
vad är det som knakar så skönt egentligen? Benen som ligger o gnager emot varandra?
Muskler och senor? Skönt är det i alla fall att knaka :P
Idag har jag, Medina, Cissi och Fabian gått ca en mil, uppdelat på två promenader.
Tänk om man va så hurtig varje dag, då hade man varit i form.

Vårruset i Karlstad blir det nog den 10:e maj, o nej, jag ska inte springa! haha.
Påminner mig om Örebrotiden, då gick vi vårruset ett år, så skön stämning i vårvädret.
Ett annat år va vi med o städade för att samla in pengar till...(?) bättre behövande.
Imorgon blir det nog Zumba, jag är i huvudet vääldigt sugen på att börja träna..
men kroppen, klockan o allt annat säger att...nä sitt o fika om dagarna istället, det är du värd :)
Tror att jag ganska fort skulle komma i form om jag bara la lite energi på att försöka.
Skulle behöva någon som puscha på mig, men samtidigt blir jag lite trotsig om någon
säger till mig att jag behöver röra på mig :P

Får bli ett tråkigt inägg utan bilder...
Inatt kommer Claes hem sen är hans arbetsvecka slut!
Långhelg ihop alltså <3
Imorgon fyller världens bästa lillebror 20 år!
NattiNatti.
Hejs!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk om vi hade bott nära varandra kunde vi tränat ihop!

Grattis David! :D

2012-04-20 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0