Motivation..

Varje söndag blir det rapport, jag och Sanna ska föra lite träningsdagbok o skriva till varandra varje söndag :))
Känns som ett bra sätt att motivera/peppa varandra.
Det ska bli kul :)
Tror jag ska be Claes ta ett foto på mig (min usla hållning) o se om ett tag om den förändrats något,
kan också bli motiverande..Nu kör vi :))

Eller så går jag bara efter denna bilden:

Thats me :P

Svankrygg har det blivit, dels efter graviditeten antar jag,
o att man går o bär tungt och snett om dagarna.
Inga magmuskler har jag heller..
Skulle kännas såå skönt att vara lite fit.
Några extrakuilon har jag väl kvar men
vikten är inte så viktig för mig.
Men skulle inte vara fel att känna sig stark o snygg ;O)
O det är ju faktiskt väldigt skönt att röra sig, bara att man ska ta sig tid.

http://www.klassiskosteopati.se/shoulder.html (hitta intressant läsning om svankrygg)

Stavar, zumba, wii m.m. De kör vi på :))
Skulle mer än gärna simma men det känns inte så lockande
att åka till m-stad eller t-boda för det. Tänk va underbart om de fanns en
simhall här i kommunen.

Jag sitter hemma o Claes är på Davids 20-årsfest.
Det kom hit ett litet gäng glada o fulla männsikor
förut, o jag smuttade i mig en lakritsshot, det va
riktigt gott efter ca 20 månader utan alkohol..
haha nä jag har inte alls saknat att dricka, men
har blivit lite avundsjuk när andra druckit just
lakritsshot..mmm.. :)


Tänk att vår lilla lillebror är systembolagsmyndig nu <3

Stora tjejen ligger i sin säng o slumrar, sen klockan sju.
Det är en ordentlig tjej de där <3
Helt underbart att hon börjat sova
hela nätter nu (för det mesta) eller
för tillfället i alla fall.


Innan jag säger tack och hej så tänkte jag berätta vad david fick i present från oss
syskon med fler.
Ett presentkort på att spela in två låtar i studio :)
Och biljett(er) till att gå på Mustasch.
En flaska gott att dricka o en liten blomma.
Tror att han blev glad o nöjd.

Hejhej o natti :)
(träningstips och motivation mottages tacksamt)







Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu kör vi!!!!!

2012-04-22 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0