Kvällen

Så var kvällen här ännu en gång, jag borde göra mig iordning för att inta sovposition.
Haft Viktoria här på besök, det va skönt att få en stund ensamma när lillan somnat.
Behövligt.. En så snäll och rar tjej :)

Mamma,Rolej och David har också varit här en sväng, mamma hjälpte mig med deklarationen och fick massage,
Rolej slumrade lite på soffan, David va här en sväng först o lekte med Medina, sen kom han med Rännstensungar,
den ska vi nog kika på imorgon kväll.

Sista dagarna har jag hört om så många idioter...
tänk vad jag är lyckligt lottad som har så många fina människor omkring mig <3
Och önskar att jag kunde göra något för att stärka psyket, empatin och intelligensen hos typ hälften av världens befolkning...Idoter hit o idioter dit...

Jaja, hoppas kunna sova gott i alla fall.. kanske skulle ta o deklarera först bara.
Så är i alla fall ett av alla bekymmer ur världen, skönt att man i alla fall kan bestämma
över vissa saker :) Till exempel så bestämde jag förut att Claes skulle dammsuga källaren,
o det blev gjort. haha.


<3

Natti Natti Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag måste ta och deklarera !

2012-04-18 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0