Jaha..

Här sitter jag och kollar på brudklänningar...
skulle bara kolla lite efter en fin klänning (då alla mina gamla krymt i garderoben) som jag tänkte jag skulle ha på Emma och Fredriks bröllop i sommar, inte kan jag väl komma dit iklädd en brudklänning? Haha.
Nä, skulle behöva en rejäl shoppingrunda...men det får nog bli en annan tid :P
Tänker också hela tiden på att jag skulle vilja (behöva) träna men jag kommer inte mycket längre än så..
Jag går nog o tar mig en kvällsmacka istället.

Ikväll va Viktoria och Amanda här o kikade på Rännstensungar, mysig film!
Ingen av dom hade sett den (viktoria visste inte ens vem Cornelis va, dagens ungdom alltså ;) )



Det är konstigt, vissa dagar/veckor kommer ingen på besök,
o man är ju själv inte alltid så värst duktig på att hälsa på folk!
Men så kommer det en dag då "alla" kommer, sånna dagar gillas.
Denna dagen började ganska intensivt med tre små knattar i huset,
som tur är va vi lika många vuxna då dom skulle sova/gå ut o gå, och äta i skift :P

Det slog mig nu (när jag va ute i köket o gjorde macka o såg att bilen stått på samma fläck i flera dagar) att jag hållt mig hemma ovanligt mycket. Imorgon blir det familjecentralen,
hoppas hinna med rytmiken, sen är det prat om dagis, någon som skulle komma så att man fick info och ställa frågor...tänk va jobbigt de kommer va när godingen ska börja dagis?! Men det är ju ett tag kvar än :))

Jag och viktoria satt och kolla lite på gamla bilder innan hon åkte hem, här är ett foto på
Anna när hon va liten.. väldigt likt Medina tycker jag..Jag tycker att det är svårt att säga precis vem Medina är lik.
Ibland är hon kopia av Claes när han va liten, ibland Anna, Cissi, pappa eller farfar.. <3


Nu ska jag fortsätta kika lite på klänningar tror jag, sen blir det sängen!
Natti
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Faktiskt oerhörtlikt!

2012-04-19 @ 08:06:26
Postat av: Sanna

Hoppas man får komma på bröllop snart!

2012-04-19 @ 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0