Planering

Planering får vara dagens rubrik och tema...
Kom till jobbet vid 9,
insåg ganska direkt att vi va insatta 2 vikarier istället för 1 = ingenting att göra!
Fick göra några arbetsuppgifter som inte alls har att göra med det jag egentligen
skulle göra.. fikade och tjatade lite sen åkte jag hem, fick dock lite jobb resten av veckan ist.
Det är bra planering det,
bra sätt att spara pengar på för kommunen..eller inte..
men jag sitter ju hemma med betalt nu så jag ska väl inte klaga.
Planering... jag har jobb nu den 4,5,6,9:e, sen planerar jag nog
att vara hemma tills "hen" kommer ut..
fast att planera är ju inte det lättaste i min vardag,
jobb dyker upp, jobb försvinner,
planera hit och planera dit men inte ofta det blir som tänkt ändå. 



Idag tänkte jag att jag inte behövde ha plånboken med mig,
men hade visst fel för nu när jag åkte hem så
blev jag stoppad av polisen för en kontroll..
För första gången i mitt liv, och självklart hade jag inte något körkort med
mig, men som tur va så slapp jag böter för det, hade känts surt!
Så nu planerar jag att alltid ha plånboken med mig! :)
Och som tur va så har svärfar min bil till verkstaden idag,
annars hade jag haft den och kört i och från och med idag
är det körförbud på den eftersom jag inte ombesiktigat den än...
Så verkligen tur! :)



Tänkte att nu när jag är hemma så tidigt från jobbet så kanske jag skulle ta tag i att
börja packa BB-väskan, åtminstonde att planera vad som ska med.
Även tänkt att förbereda en annons att lägga ut på blocken, på min bil..
Någon som är intresserad av en Nissan Micra?


Tror dock att guldrattmuffen får följa med mig till nästa bil,
vad det nu blir för någon? Kanske får ta en titt på blocket.

Ha det bra! Hejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0