Onsdag

Idag är den första beräknade dagen för bebisen att komma ut,
men den visar inga tecken på att vilja det än i alla fall..

Snart kommer Cissi, då ska hon fota mig och magen lite
innan vi drar vidare till Mariestad och eventuellt en sväng till Skövde.
Plånbiken är tunn just nu men det ska köpas studentpresent till lillebror
i alla fall är det tänkt :)
Tänk att han tar studenten snart :O
Min stora lillebror...

Provar idag min nya fundation från Mary Kay..
För er som vill så blir det Mary Kay party här till hösten :P
Lika bra att vara ute i tid ;)

Nu kom Cissi..

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

jag vill! :P

2011-05-25 @ 17:25:28
Postat av: Sarah

Du är bjuden ;) hihi

2011-05-26 @ 10:57:06
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0