Ojojoj

Nu va det som vanligt längesen jag skrev här.
Det har varit full rulle här hemma med påsk och
inneboende :) Mysigt mysigt!
Umgåtts mycket med familjen.
Anna, Linnea och Chiquita har bott hos oss i över en vecka
och det var vääääldigt längesen jag träffade dom så mycket,
om ens någon gång? (självklart anna men inte alla tre).



Vi har sysslat med lite av varje,
istället för att berätta tänkte jag uppdatera med lite bilder.


Eldat påskbrasa hos mamma, även eldat en massa löv
och grejat lite här ut i vår trädgård.


Nöjd efetr att ha tvättat lekstugan :P


Kollat en hel del på djuren hos mamma.


Njutit av solen!


Som sagt umgåtts mycket med familjen..Mormor <3


Doftat på blommor :)


Skrattat och varit glada :)





Några har ägnat sig åt vattenkrig....




Linnea lekt med efterlängtad kompis,
här lekte dom snorungar.


Finns en massa mer bilder jag skulle kunna lägga ut men
de här får duga så länge :)
Förutom en ny magbild då, eller ny och ny,
tog den för ett litet tag sen så det är väl snart dags för
ny bild igen.


v.33+6 på bilden..Nu är vi inne i v. 35+3.
Snart dags att komma ut med andra ord :D

Nu ska jag nog ta mig lite frukost, senare ska jag med
lillebror till sjukhuset, han har fått metallflisar i ögat så
fått tid på KSS idag, igår va vi inne till Mariestad där dom fick ut en flis,
men de trodde att det sitter en kvar.

Hejs! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0