Nyss hemkommen

Fick besök av Claes moster förut,
hon hjälpte mig att visa hur sängklädseln till korgsängen ska sys dit..
Så nu har jag lite att pyssla med, vi hjälptes åt men tiden tog slut när jag skulle till
Mvc.. Nyss kommit hem där ifrån..
Har lagt på mig lite mer vikt sen sist,
jag tror bestämt att det är bebisen som gått upp tre kilo och inte jag :P
Eller så är det den där vätskan som fyller bland annat mina fötter som väger.

23 kilo+ , känns inte som det, men inte så konstigt att man känner sig lite osmidig ibland då..
från 57 till 80 på några månader... ska bli skönt att i alla fall några av dom kilona snart kommer ligga i min famn istället för som en kula på magen,  och några kilo har jag tänkt att jag ska kissa ut :P Resten ska bara gå upp i rök.. hihi..

HIck*HiCk*HicK* känner jag nu mitt upp i skrivandet..

Men allt verka bra tyckte barnmorskan, men fick en extra tid om en vecka
(hoppas ju att inte den ska behövas för jag har tänkt att bebisen ska komma ut i helgen),
för att se så att allt är bra.  :)
Bebisen ligger en bit över kurvan, så för min del gör det inget om den tänkt komma snart :P

Bild på korgsängen kommer när jag sytt klart.. blir nog mysig att ligga i....för bebisen alltså :P

Nu minns jag inte ens varför jag började skriva detta inlägget, har för mig att det va något annat jag tänkte skriva om.. ja ja..

Ska nog börja med maten nu, hungrig!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0