Ny vecka igen då

Nu är det måndag igen och nedräknaren står på 4 dagar :)
Väntar otåligt... börjar bli tråkigt att vara hemma själv om dagarna..
men har i alla fall precis haft en väldigt trevlig o skön helg.

Cissi undrade om jag skulle med till Hjo idag för lite inrednings-shopping,
vilket hade varit skoj! Men jag känner inte för att åka iväg någon längre
bit ifall det skulle sätta igång.. och så sparar man ju lite pengar hehe :P
Så än så länge är dagen oplanerad..
Inte varit ute än men det ser ganska varmt o gott ut, men blåser gör det fortfarande.

Claes va söt o gav mig en morsdagpresent igår, va väl dock inget märkvärdigt men
väldigt sött av honom. Så nu har jag en ny bra hudlotion :)
Vilket går åt en del till torra jag.

Vi var hos mormor o morfar först igår, åt mat och fikade, sparkade o kastade boll,
jag fick ta några tunga springkliv när lillhunden fick för sig att rymma ut o springa.
Men sen va vi hos Claes föräldrar, åt o fikade även där!
Åkte sen vidare hem till mamma....lite fika även där men magen va så gott som full då :P
Så det va en riktigt trevlig o matfylld dag igår :)
Och på tal om mat så vill magen ha frukost även idag,
så det ska den få nu.



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3















Hejs!



Kommentarer
Postat av: Annica H

Hihi, söt han är på bilderna !

Och hoppas att dagarna går fort tills du har din lilla!

2011-05-30 @ 09:56:02
URL: http://annicaimitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0