Lördag morgon

Det är lördag morgon, jag är ledig....vädret är si sådär...och jag kliver upp klockan sju.
Trots att jag inte somnade jättetidigt igår. Hmm...
Måste vara för att Claes gick upp 04.45 för att åka o jobba,
det är väl inte lika gött o ligga kvar i sängen då.

Vad jag ska göra idag vet jag inte, syster Anna och Linnea kommer till "stan"
senare, så blir att umgås med dom :D
Om det inte blir som jag hade tänkt,
BB efter kl tolv (när Claes kommer hem)..
men det verkar inte så :P
Hade ju varit bra om man kunde planera sånt annars.
Jag är ju ändå inne i v. 40 nu så varför inte ;)

Tänkte igårkväll på att när som helst, så är vi ju faktiskt föräldrar!
Även om vi redan har en bebis så ligger den ju och gömmer sig i magen,
vilket gör att man inte riktigt förstår det ändå.
Kanske imorgon, om en vecka, eller om två veckor...
Konstigt att man inte ens under de här nästan 9 månaderna inte
har fattat än vad det är som ska hända :P
Men det närmar sig verkligen med stormsteg.
v. 39+1 idag.



Igårkväll kom Marie och Patrik förbi och hälsade på.
Vi slängde ihop en pizza, vilket smakade väldigt bra efter
att jag bara gått o småätit hela dagen :P
Satt o tjöta lite, efter att dom åkt så blev det lite Tv-tittande.
Lugn och skön kväll :)




Frukosttajm.
Hejs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0