Lite om varje


Svärmor ville ha magbild så igår slängde jag ihop ett litet kollage med de
finaste gravidbilderna och skrev ut.. Så tänkte att jag kunde bjuda med mig av det
här också :P Några bilder har jag säkert lagt ut innan.
(orkar inte ta bort den vita fula kanten så strunt i den ) :P



Många verkar tro att bebisen ska komma ut tidigt, så vi får väl se om dom har rätt :P
Får nog bli att ta någon ny bild här snart i alla fall.
Idag har flera sagt att jag ser smalare ut än innan,
beror nog mycket på vad man har för kläder och på hur bebben ligger.
Igår blev BB-väskan packad och skötbordet ihopskruvat,
känns lite märkligt att se :P
Ska skruva ihop sängen och pyssla lite med sånt snart också.
Det är nog närmre nu än jag kan förstå,
en månad tillbaka är ju väldigt nyss, så en månad framåt borde inte vara så länge det heller :P

Idag har jobbat, kommit hem, förberett mat
(får se hur den blir, slängde ihop något som jag tänkte ska bli morotsbiffar).
Så nu tänkte jag sitta här och lata mig lite.

Tina berättade förut att hon hört att vissa kändisar
tagit ut sina barn för tidigt för att dom själva inte ska hinna bli så tjocka.
Helt sjukt, ännu sjukare att det finns folk som utför det åt dom.
Då spelar verkligen utseendet för stor roll. .

Väntar på besked om hur det gått med min bil på verkstaden,
alltid lika spännande att få räkningen sen också...shitkul! :)
Hoppas i alla fall att felet är hittat och åtgärdat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0