Hemma

Ja nu har jag inte jobbat på en vecka,
har i alla fall för mig att det va måndag förra veckan jag jobbade sist.
Skönt, men jättetråkigt att jag inte har fått tillbaka min bil.
(varit på verksad i över två veckor nu)
Jag är ju så gott som fast här hemma :(
Gå några längre sträckor orkar jag inte,
och att ta fram cykeln känns inte som en toppenidé heller.
Så jag får pyssla här hemma :P

Igår sydde jag gardiner och lyssnade på ljudbok..


Egentligen är jag inte så förtjust i tyget men ändå
är jag riktigt nöjd med resultatet :)

Gårdagens magbild:


v.37+4
Snart bara 2 veckor kvar med andra ord.
När tror ni att den kommer ut?
Min navel är näst intill obefintlig, en liten
grop mitt på magen bara :P

Vad ska denna dagen bjuda på då?
Dags för frukost är det i alla fal nul.
Sen då?
Blir väl att pyssla här hemma,
slänga i en tvätt kanske...
Men något roligare måste det väl finnas.

(Skulle bli glad för en kommentar, blir något roligare att uppdatera då...)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Annica H

Sarah, vad roligt att jag hittade din blogg. Den är så intressant att följa (då du faktiskt uppdaterar).

Ja, du får ha en bra dag - med ditt pysslande hemmavid.

2011-05-18 @ 09:49:44
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/
Postat av: petra

vilken mage, ser underbart ut!!!

tror den kommer 6 juni...kram från din gamla kontaktperson ;-)

2011-05-18 @ 09:59:56
Postat av: Anna Gustavsson

Jättefina gardiner verkligen!! Å alldeles fantastiskt fin mage!! Jag tror HON kommer ut på nationaldagen, alltså 6:e juni!



Hoppas vi hinner ses snart.... kan hända det blir en tripp till er i helgen om inga andra planer dyker upp. Kram kram <3

2011-05-18 @ 10:05:05
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma
Postat av: mona

Vad glad för fin navel. Min är en minisnopp :-) haha

2011-05-18 @ 10:45:02
Postat av: Sarah

Åh vad kul med kommentarer!! :)



Mona: Hehe, jag tror inte att min kommer hinna förvandlas till en "minisnopp" :P hehe



Anna: Tack! Ja i får se, kan ju mycket väl stämma, men jag hoppas på tidigare :)

Hoppas ni kan komma till helgen, vore kul! Kram kram <3



Petra: Den är underbar att ha :P Fast även lite ivägen börjar jag tycka hehe. Jaså, du också, kanske blir den 6:e, vem vet :)



Annika H: Nu hitta ju jag din blogg också, får kika in där. En av fördelarna med att folk kommenterar.

2011-05-18 @ 12:24:33
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/
Postat av: Annie

Nu har du ju fått massor av kommentarer! ;D Jag tror att bebisen kommer den 28 maj! ;) Bara för att liksom! Söt magbild med och jag gillar gardinerna du sytt! Flitig du är! Kram!

2011-05-18 @ 16:37:00
Postat av: zabina

Riktigt mysig mage! Tror den kommer 1 juni :) Om ja får gissa.. hihi! O gardinerna va kanon fina, skulle själv gärna ha dem hemma!

2011-05-18 @ 21:33:53
Postat av: Sarah

Zabina: Klart du får gissa ;) Nu har jag några olika gissningar, får vi se om någon av er här har rätt :P

Tack! Då vet jag vem som tagit dom om dom är borta någon dag :)

Kram

2011-05-19 @ 08:32:15
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0