En vecka?

Kom igår på att det va precis EN vecka
kvar till vårat första beräknade datum för den lille/a att komma ut,
vilket flyttades fram 10 dagar efter att vi varit på ultraljud.
Har hela tiden trott att det datumet ändå varit det rätta.
25e Maj alltså.. men antar att vi får vänta lite längre än så.
Men inte mycket, vare sig det är 1, 2 eller 3 veckor kvar så är det ju SNART :)
Närmre än jag kan förstå.



v. 37+4..Här om dagen.
v. 12+6..Magen hade just börjat puta ut lite.

Ibland känns det som att jag inte är så stor
men när man kollar på dom här bilderna så
har det ju faktiskt hänt en del :P

En del säger.. OJ är du säker på att det inte är två där inne!
Medan andra säger.. Åh vad liten du är, magen är ju inte alls stor
om du snart ska ha.. :P
Kul hur olika folk ser på saker :)
Själv har jag svårt att fatta ibland att det faktiskt kan få plats
någon där inne överhuvudtaget. Ändå känner jag mig ibland som ett hus.

Men nu hade ju inte jag tänkt att sitta här och skriva om min mage,
utan jag hade ju tänkt att utfodra den med lite frukost.

Kul att flera va snälla och kommenterade igår,
det får ni gärna fortsätta med :)
(eller 6 st kommentarer, ca 50 läsare,
så om det va så många som kommenterade vet jag ju egentligen inte)
Men fler än vanligt i alla fall :)

Hejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0