Drömmar

I natt drömde jag en hel del, men det är alltid lika svårt att
berätta sina drömmar..
Bodde i alla fall där mormor och morfar bor, så kom det några skitungar
och grisade i trädgården :P Drog upp blommor, la torrt gräs i myggsugen o sånt :P
Så jag gick ut och skällde, men bara en stackars pojke va kvar där ute,
så kom hans pappa o bad mig säga till de andra barnen också..
Där fanns en gubbe som använde teckenspråk, så jag tecknade lite med honom,
(Längesen jag fick använda mina kunskaper så är ju bra att jag drömmer lite,
kanske inte förvinner lika fort då) :P

Ena barnet grät som en tok precis som att jag skällde som en tok fast jag egentligen bara sa till dom, hennes pappa ställde sig emellan oss och jag blev irriterad på att hon va så bortskämd ;P
Men i alla fall så blev jag nog vän med mina grannar sen :P

Ja och så drömde jag att en tjeckisk liten flicka hade rymt hemifrån..
men ja... som sagt de är svårt att förklara drömmar.. drömt en massa mer..
Tycker bara det är konstigt vad en del saker kommer ifrån.

Idag är det bara TRE dagar kvar till BF :)
Jag har ju trott att h*n ska komma ut lite tidigare
men som det känns nu så har jag nog haft fel :P
Går hemma o väntar bara, känner efter extra noga efter tecken
på att nåt ska starta :P men ikke....

Tänkt att dra fram dammsugaren idag
och borde sy klart korgsängen men skulle behöva en speciell nål....
Först ska det i alla fall bli frukost.
Verkar som att jag avslutar varje inlägg med att jag ska äta frukost? :)


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0