Design

Fastnade här vid datorn såhär på morgonen...
det var i alla fall morgon då, nu närmar det sig lunch :P

Har piggat upp bloggen lite..så nu känns det lite mer motiverande att skriva.
Blir inte direkt proffsigt gjort men ändå nöjd.
Inte illa för att ha testat mig fram bara :P

Helgen gick jättefort tycker jag..Haft besök av Siles, Veronika, Benjamin och Jamelia, Johanna, Cornelia, Anna och Linnea.. Fast i lite olika omgångar då :P
Anna och Nea sov här, och nästan hela söndagen tillbringade vi hos mamma..
Och en sväng hos pappa.
Har varit riktigt skönt väder och jag har blivit så brun o fin om kinderna :)

Såg att idag är det bara 1 vecka och 4 dagar kvar till bebisen är beräknad att komma..
Det är ju ingenting :O Men h*n visar inga direkt tecken på att vilja komma ut än.
Och på tal om veckor... nu har jag varit utan min bil i 3 veckor.. börjar sakna den..

Nu är det nog dags att klä på sig lite vettiga kläder och greja lite här hemma.
Fast om jag känner mig själv så är jag nog tillbaka här inom kort ;)

Vill gärna ha kommentarer om nya designen, tips och ideér tack ;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Nice nice...och jag gillar din rubrik/kloka ord.

kram mamma

2011-05-23 @ 14:50:31
Postat av: Johanna

Här har du gjort det fint ser jag! Fint att du matchar den lila/rosa bakgrunden med de lila/rosa kulorna i headern! Instämmer även med mamma din om att det var kloka ord du skrivit!



Ta hand om dig tjockis! Vi ses snart igen hoppas jag!

2011-05-24 @ 08:18:18
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0