Dags snart?

Idag har jag hunnit med att tvätta en del
(vilket påminner mig om att det finns en maskin till att hänga:/ )
och så gott som städat klart övervåningen.
Fick lite uppskattad hjälp av Marie (städälskaren)
som kom lagom tills jag skulle dra fram lådorna under sängen
och dammsuga där, det va rätt skönt att slippa krypa på knä
för att få bort alla dammråttor som gömde sig där under :)

Sen blev det gott fika ute på baksidan, bland allt pollen..
Verkligen glad att jag inte är allergisk, för allt blir ju gult..

Fick skjuts av Marie till MVC och hon va även snäll
och väntade så att jag kunde åka med henne hem sen igen.
Verkligen skönt att jag slapp gå! :)
Alla värden ser bra ut och bebisens huvud är fixerat,
så nu tycker jag att "den" kan få komma ut när som.




Här kommer resten av nystädade-huset-bilderna :P

Köket nystädat, vilket det inte ser ut att vara speciellt länge, med tanke på att varje liten smula syns
på det mörka golvet.. hehe men jag börjar vänja mig, och det är väl lika bra det :P



Datarummet.. lådan är full med bland annat ramar som jag tänkt använda till
en kommande fotovägg, nästan tänkt att fylla hela rummet med foton så småningom.
(framtidsprojekt)


Tvrummet..


Sovrummet så gott som färdigstädat.. bara bäddningen kvar :)


Känns så skönt att ha ett städat hus! haha
(som sagt bara en källare kvar med tvätt och damm)
Förvånad över hur mycket jag ändå orkat fixa i veckan,
fötterna har varit lagom runda fram åt kvällen men annars inga speciella
krämper :)

Tänkte även bjuda på ett par bilder på några av besökarna som va
här i helgen :)

Söta Axel


Söta Linnea och Isabell


"Lilla" Nollan


Det va alltså några av helgens besökare :P
Lördagen bjöd på lek och fika på dagen,
grillning, lek och prat på kvällen.
Söndag va vi en sväng till Örebro,
handlade lite på ikea och bauhouse
och biltema, med gott sällskap :)

Kära syster Anna, Nea och Chiquita övernattade lör-söndag,
Nästan lite tomt att inte ha dom här hemma nu när
dom bott här till och från.
<3
Får hoppas dom kommer snart igen, om inte annat så
är det väl tid för oss att komma till Lidköping och hälsa på! :)

Nu blir det nog att hänga tvätt, ta en matbit och sen åka på hudvårdsparty :)
(om Claes hinner hem så han kan köra dit mig) hihi.

Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0