Dagen

Klockan är snart 11 redan.. värst vad denna morgonen rusa iväg!
Tänkt att småstäda och greja lite här hemma.
Just slagit in en liten morsdagpresent.
Va i Skövde igår o slösade lite pengar, men studentpresent till lillebror är nu fixad.
Köpte mig även en långklänning, blus, amningsbh, nagellack..och säkert lite annat smått o gott ;P
Fyndade bara, men ändå försvinner pengarna fortare än man anar :/

Sen bar det direkt av till Hova på ljusparty, mycket fint men fick bli ett paket doftljus bara.
Klippte därefter Viktoria.. och så blev det hem o nanna kudden...

Halv tre ska jag vara hos barnmorskan, förhoppningsvis på sista besöket.
Min stackars bil har inte kommit hem än :(( Så mamma är snäll o kör mig sen.
Skulle kunna ta mina ben o vandra genom skogen men det känns inte så lockande...

Cissi tog lite bilder på mig igår..
ville passa på nu innan magen är borta :P







Nej nu ska jag sätta igång med den här dagen ;)

Hejs!





Kommentarer
Postat av: Annica H

Vad fin du är Sarah! Strålar om dig.

2011-05-26 @ 11:08:20
URL: http://annicaimitten.blogspot.com
Postat av: Annie

Ja Sarah, det strålar verkligen om dig och jag tycker att du är så fin i din fantastiska mage! :) Stor kram!

2011-05-26 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0