Boa ;)

Är nu tredje dagen som jag städar och fixar här hemma,
kryper efter golvlister med en dammtrasa i högsta hugg,
ett rum i taget, nya gardiner upp..Blir ljust och fint!
Får se om jag lyckas hålla efter nu då, har ju tänkt att gå hemma
tills den lilla kommer,(När det nu blir?), så nåt ska man väl hållas med.
Bara sovrummet kvar på övervåningen nu,
men sen väntar en källare full med damm och tvättvikning.
Jag tar det lilla lugna i alla fall, som ni kanske förstår eftersom
det tagit tre dagar att städa 6 rum och kök :P

Barnrummet är så gott som i ordning,
önskar ju lite andra möbler
och så ska några väggdekorer upp men
det får vänta..sängen får stå där inne nu men sen
ska den in i vårt sovrum..




Blir som sagt så småningom lite andra/mer möbler och saker på väggarna.
Men antar att rummet i början kommer fungera mer som förvaringsrum.
Men det känns i alla fall kul att ha börjat..

Gästrummet (gamla massagerummet) iordning..



Matsalsrummet fått en liten upp-piffning med bland annat sommargardiner/duk..
Önska jag hade ett vitt fint vitrinskåp ( har en bild i huvudet på hur det skulle se ut)
gjort av gamla glasdörrar., istället för det bruna mörka som står där nu. (Framtidsprojekt).



Skötbord på plats...



Bild på alla fina gamla nycklar jag hängt i hallen.



Bilder på resten av det nystädade huset får bli i ett annat inlägg,
om det nu är intressant för någon haha.

Min bil har varit på verkstan sen tisdag förra veckan :( Vill ha hem den nu, hel och fin.
Får se om det blir någon försäljning av den sen, kommer gå på en del att laga den så
kanske känns mer värt att ha kvar den ett tag.. får se hur det blir med den saken..

Nyaste magbilderna:

v.35+6


v.36+4


Idag är vi inne på v.36+6:)


Snart kommer Marie, hade tänkt att hinna med sovrummet innan..
men nu fastnade jag ju här så får se hur det blir med den saken..
sen ska jag till barnmorskan vid två :D 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jösses Sarah så fint ni har det! Och du är vackrare än någonsin!



Hoppas vi ses snart!

2011-05-12 @ 12:21:17
URL: http://johannabostroem.blogg.se/
Postat av: Jennie Sääf

Det var inte lite du har hunnit med på bara ett par dagar:) jätte fint.

2011-05-12 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0