Tjofräs

Idag ska jag in till stan för att ombesiktiga min lilla röda "pärla"..håller tummarna :)
Eller frambalken vet jag kommer gå igenom för den har David bytt och slitit hårt med,
det jag är orolig över är Hc värdet men det ska nog gå bra :)
Så, någon som är intresserad av en Nissan micra 98?

Ska nog ta och röja lite här hemma innan jag åker.. Blir inte så mycket städat nu när jag
fått jobba en del men vad jag vet så är jag ledig imorgon också så kanske blir hemmafix då.
I eftermiddag blir det våfflor hemma hos svärföräldrarna.

Tycker att det börjat röra sig lite mer i magen nu, slöisen har vaknat till lite.
Fortfarande väldigt lugn men som sagt, lite mer rörelse :).



Lite städdags..
Hejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0