Sol!!

Det är så härligt när solen skiner :)

Nyss hemkommen från jobbet,
lite trött i fötter och rygg men jag är så glad att det blir lite jobb nu,
vill verkligen passa på att jobba så länge jag kan..
tiden rullar på och idag är jag i v. 28+5 (om jag räkna rätt)
alltså eventuellt bara 11v+2 dagar kvar tills "hen" kommer ut :O
Och jag lär ju inte jobba ända fram tills det är dags så
dom får passa på att ringa in mig nu medan jag är rörlig :P

Snart ska jag sätta igång med lite mat, får bli enschiladas med kikätror.
Det är gott det ;)
Imorse när Claes skulle åka till jobbet kom han in till mig i sovrummet för att säga hejdå,
som alltid :) Bara det att jag låg klarvaken men det va mörkt i rummet o jag låg stilla
så han borde inte sett att jag va vaken.
Så frågade han: Är du vaken? Jag: Ja hur kunde du se det? Han: nej men det va så tyst :P
Så han har nog inte haft det så lätt i natt, antar att jag snarkat som en tok..
Vanligtvis brukar man väl tro att någon sover när det är knäpptyst men ikke :)

Jag har sytt nya gardiner till köket och det blev jättebra :)
Hittade ett fint tyg på Ikea och lånade symaskin av svärmor,
och trots att det va evigheter sen jag sydde så blev det riktigt bra..
Nu kanske inte gardiner är det mest komplicerade man kan göra,
eftersom det bara är lite sicksak o raksöm :P Men ändå nöjd.
Får bli en bild så småningom.

Nu kurrar magen så får sätta igång med maten.. Hejs!

Bjuder så länge på några gamla sommarbilder jag hittade i arkivet,
tror det måste vara två somrar sen, 2009, (visst Anna?)




<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0