Snart ännu en vecka gången

Imorse skulle jag egentligen befinna mig i Mariestad kl 07.18 för att besiktiga min bil.
Men David va så snäll och tog bilen till skolan,
åkte tidigare till stan och fixade det så jag slapp att gå upp så tidigt :) 
Och så slipper ju han ta bussen eller sin bensinslukande bil också så det
va ju toppen.
Lite besviken bara på att han inte tog på sig kortkort och lösögonfransar.
Men det gick väl hyfsat ändå :)

Så vad ska jag göra nu hela förmiddagen? Börjar jobba vid två, får bli en promenad
till jobbet då. Men innan, vad ska jag göra? Lata mig kanske?
Vi får se vad min energi räcker til och vad min fantasi kan komma på.



Jag tycker att alla inlägg ska ha någon bild så eftersom jag
skrivit om min underbara lillebror så får det bli en bild på honom :)
<3
Bilden är tagen inte ens en vecka efter att han kom hem från sjukhuset i somras.
Helt otroligt.. Det är alltså knappt 6 veckor efter olyckan och han är på benen, ute och fiskar!
Precis som innan, bara lite smalare och tröttare :P
Det måste ju vara ett mirakel?
Efter 5 veckor på tre olika sjukhus så kan han komma hem
och vara så gott som återställd efter hjärnblödningar och hjärnhinneinflammation.
Kan knappt förstå det...<3<3<3<3<3<3<3<3

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0