Så va det Måndag igen.

Denna veckan har jag bara en dag med jobb inplanerad än så länge..
Så idag är jag hemma och arbteslös, tänkt att ta tag i lite tvätt och städ.

På torsdag är det dags för sista föräldragruppen och på fredag åker jag till
Stockholm för en hel helg i Stockholm/Uppsala! Ska bli så kul att träffa Sanna.
Blir även att träffa Johanna och Emelie vilket blir lika kul det :)


Snyggingar ;)

Fredag blir nog en heldag i Stockholm City,
lördag kanske en tur på äventyrsbadet i uppsala och bara umgås.
Söndag hem igen.

Igår va det underbart fint väder så jag satt ute och läste,solade och njöt! :)
Sen tog jag en promenad, passade på att ta några finfina bilder.
Pratade med Sanna under nästan hela promenaden, myspys :)








Efter att Claes kom hem från jobbet åkte vi in til stan, för att köpa
mörkläggningsrullgardiner, mat och lite annat.. Hälsade på Claes mormor
och sen blev det även ett pizzabesök hos Marie och Patrick :)
Innan vi åkte gick jag på toa och när jag kom ut så möttes jag av denna vackra synen
<3



Nu ska jag nog sätta igång en tvätt o fixa lite.

Ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0