Magbild

Tänkte att det är dags för en ny magbild..
magen växer så det knakar.. och spricker...
börjar bli lite bristningar men vad tusan gör det.
Visst är man glad om man slipper men huvudsaken är ju att bebis växer i alla fall :)


Bilden är tagen igår.. alltså v 27+3...

Det är inte så jättelivligt där inne men det kommer nåt litet spratt ibland :)
Han/hon har även hittat mina revben så ibland hoppar hela jag till :P


Claes i v 27+2 :)

Nu blir det snart lasange till mat, ska bli gott :)
Har jobbat idag, på dagcentret, vilket är vääldigt lugnt,
men trevligt.
Imorgon blir det nog att åka med Amanda till Johanna, Kristoffer och lilla Cornelia :)
Blir kul att träffa henne för första gången, Cornelia alltså, och att komma hem till dom för har aldrig varit där,
eftersom vi inte umgås så värst mycket, men det är väldigt trevligt när vi väl gör det. 

Som sagt, nu blir det mat..
Hejs!








Kommentarer
Postat av: Annie

Såå fin mage du har Sarah! :) Jag vet att jag är sääämst på att kommentera ;) Men nu lämnar jag en liten kommentar jag också! Trevlig läsning till middagen (efter den ser äveen JAG gravid ut!) hihi! :) kram!

2011-03-08 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0