Köket

Nu ska jag bjuda på lite köksbilder ;)



Såhär såg köket ut innan vi började göra något.
Det va ett tag sen vi började men vi har inte haft bråttom :P
Först målade vi väggar och tak,
sen kom det in nytt golv
och sist men inte minst lämnade vi in luckorna för en makeover.
Nya knoppar/handtag, nytt bord (inte nytt men nytt för oss och nymålat).







Det blev visst några fler bilder på hur det blev än på hur det va,
men visst blev det bra?? :)

Snart bär det av till barnmorskan, därefetr ska jag jobba 2,5 timmar i cafét.
Känns ju si sådär att få så korta pass ibland
men det är mycket bättre än inget och idag
passade det ju super eftersom jag ändå ska till Mvc innan.
Imorgon bitta kl 07.18 ska jag befinna mig i Mariestad för att
besiktiga min bil :S Håll tummarna är ni snälla.
Sen ska jag jobba 14-20. däremellan tänkte jag slinka in på jysk,
om dom inte öpnar sent, och köpa rullgardiner till sovrummet.

Igår fick vi besök av Cissi och Erik som bjöd in sig på god mat!
Och sen kom David och hans tjej Sandra, David fick lite ryggmassage och sen
blev det tv resten av kvällen.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga lite tvätt, plocka ur diskmaskinen o
sånt skoj innan det är dags att åka.


Ha det bra :) Hejs!






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Såååå snyggt...kommer och tittar snart!!!!! puss

2011-03-02 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0