Kläder

Denna dagen har till stor del handlat om kläder...kläder..och så kläder :P
Börja dagen med att kika lite på internet, så sugen på att beställa lite kläder till sommaren men
har bestämt mig för att vänta lite med det.
Känns inte så kul när man varken kan prova eller använda än :P

Så tog jag tag i tre tvättkorgar som stod med rena kläder, o hängt lite mer kläder....
Sen fick jag för mig att riva ut nästan alla mina kläder för att dels rensa lite och för att sortera lite,
allt ligger huller om buller,
men tänkte få alla mammakläder på ett ställe så att det hunner bli använt nu sista tiden,
Kändes dock inte lika motiverande längre när allt hamna i en stooor hög..
Varför ska man ha så mycket kläder? O ändå vill jag ha mer, nytt, sommar..
Så måste bli en rejäl rensning, men svårt nu när man inte kan prova allt,
Anna fick en del i helgen när hon va här så har i alla fall påbörjat en rensning.

Sen åkte jag till Snälla Jennie, Busiga Lilja och Lilla Casper.
Där fick jag fika, en himla massa barnkläder,
två babygym, en liggdel till vagn (som extra liten sovplats),
blöjbytarmadrass ( hehe kommer inte på rätta ordet nu),
och lite annat bra o ha.. Verkligen jättebra! :)
Vi har även fått en del annat från folk,
så nu är gästrummet (blivande barnrummet)
redan fullt med saker.. !
Och i helgen ska vi till Örebro för att införskaffa lite mer,
fast det blir mest småplock som sängkläder o sånt och ett skötbord.

Så som sagt, en dag om kläder :P

Igår va vi och kollade på en grupp utemöbler i plast,
6 stolar och ett bord plus dynor.. Detta kommer inom snar framtid vara vårat :)
Härligt att vi kommer ha utemöbler i sommar, saknade jag verkligen förra sommaren.



Nu ska jag ställa in en paj i ugnen o vänta på att älsklingen kommer hem.
Blev ett ganska tråkigt inlägg om saker bara men nu vet ni att jag lever iaf..

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0