ingen bloggmotivation

Nu har jag varit dåålig på att uppdatera..
men här kommer i alla fall ett tecken på att jag lever :)

Idag har jag bara latat mig..än så länge, ska iväg och jobba snart.
Långpass: 15-23 + natten + 6-11.30
Just nu rullar det på med jobbandet igen, hääärligt!
Men tänk att om si sådär 1 - 1½ månad så är jag nog för tjock o tung för att jobba :O
v. 30+3 idag alltså bara 9 veckor och 4 dagar kvar tills jag ligger på BB i Karlskoga och gnyr :P
Eller självklart kan det vara längre eller kortare tid kvar än så..

Solen skiner så idag har jag suttit ute en stund, dock varit för lat för promenad..
Tråkigt bara att grannen drog igång motorsågen strax efter att jag hade satt mig i solen för att njuta,
men men, det va rätt skönt ändå :)
Igår va vi ute och gick lite på jobbet, i snö och blåst! Idag sol och värme. VÅR!

I helgen har jag dels jobbat men också hunnit umgås mycket med familjen, längesen jag träffade Anna och Nea så mycket, UNDERBART att få spendera tid ihop med dom <3,
trots att dom haft/har det lite jobbigt nu så har stämningen varit på topp.
I lördags va vi i hova och grillade med nästan hela the family m.fl. GOTT :)
Så trots att jag bara varit ledig lördag så har det känts som en lååång och jättebra helg.
En helg med surprises, jobb och familjemys.

En timme kvar tills det är jobbdags, blir nog att sätta igång att laga mat direkt när jag börjar..
Men innan de ska jag tanka bilen och köpa ny framlykta.
Min älskade lillebror har varit snäll och grejat med min bil
så i veckan ska jag försöka hinna med att ombesiktiga den.
Spännande....
Sen hoppas jag få den såld så att jag kan köpa en ny, men vad? Ingen aning.
Kikat lite på blocket idag men jag vet inte alls vad det blir,
även kikat på trädgårdsmöbler, vill ha! men även där vet jag inte vad?
Jaja, sluttjatat om de,
mkt man vill ha,
så skulle kunna fortsätta att rabbla men är väl ingen som bryr sig om de :P


Bilden är från förra året men det växer precis lika fina och
våriga blommor på samma ställe just nu :)


Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en liten uppdatering! Jag kikar in här varje dag och kikar om skrivit något!!



Kram från oss!!!

2011-03-31 @ 16:21:38
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0