Hem ljuva hem :)

Har haft en jättetrevlig helg i Stockholm och Uppsala..
En heldag med shopping och mat i fredags inne i Stockholm,
först mötte jag upp Sanna och hennes syster Hilda,
vi började att virra runt lite innan vi sen  mötte upp Emelie,
åt god tacotallrik i Kungshallen :P
Efter ännu lite mer affärer mötte vi upp Johanna, så fortsatte vi att göra stan och fika :)
Jag är nöjd med allt jag handla, dock så går det ju alltid mer pengar än man vill.


(tog bilden från google :P )

Senare mötte vi upp en massa mer folk och åt på Pizzahut, jättegott, dock så krånglade
det en del efersom vi va 14 personer och det slutade med att jag och sanna fick betala någon annans mat
eftersom det blivit fel, enligt han i kassan fattades det 165 kr men sen när vi fick kvittot o kollade på tåget så hade han knappat in 18kr som någon betalat med kort så det va ju han som hade gjort fel..
Lite småsura men mätta och nöjda åkte vi till Uppsala, med trötta fötter!!



Lördag blev det badhuset och att umgås med nästan hela Sannas familj,
skönt men efter badet va jag jättetrött hela dagen men vi gick ändå på stan några
timmar och så blev det en sväng till Ikea...
Trötta fötter!
Så avslutade vi dagen med god mat hos Sannas syster och sen snacks framför melodifestivalen.  

Söndag blev det att städa rummet på vandrarhemmet, åka till Sannas syster igen för frukost,
lek med William i parken och så god mat igen innan det bar av hemåt Skagersvik.

Har inte tagit några kort i helgen, dåligt av mig.

Efter att jag blev hämtad av min älskling vid tåget i Kristinehamn igårkväll så blev det
lugnt med film och varma mackor, alltid skönt att komma hem, speciellt till min älskling :)

Idag har jag packat upp, tvättat o vikt tvätt, bytt ut några gardiner o plockat lite,
snart ska jag nog sätta igång med lite mat, frågan är bara vad..

Tack o hej! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0