God morgon!

Började dagen med att lyssna på bebisens hjärta.
Köpte ju en doppler för ett tag sen, har inte blivit att vi använt den så många gånger.
Men imorse kände jag för att lyssna, mysigt :)
Och jag hittade rätt på en gång, första gångerna har jag haft jättesvårt att
hitta vart hjärtljuden är men nu va det nemas problemas.



Claes jobbar extra idag.. men när han slutar ska det bli en sväng in till stan.
Jag tänkte köpa mörkläggningsrullgardiner och Claes ska köpa några spelkort han hittade
på blocket... Ni ser vem som lägger pengarna på vettiga saker? haha nejdå.
Kanske även hinner förbi på ÖoB, beroende på när han slutar,
tänkte köpa mig en vaxduk så att jag kan skydda bordet om det blir fler pokerkvällar framöver :P
Blev en del fula märken sist o jag har verkligen ingen lust att slipa och betsa om än på länge.  

Igår kväll fick jag nog en attack med hormoner..satt hemma och kände mig otroligt ensam,
kunde ha åkt upp till Claes föräldrar, där Claes med fler spelade pingis och umgicks, men
jag kände mig så nere så att det kändes bäst att hålla sig på soffan..
Kände mig väldigt tråkig men kunde inte rå för det. 
Till sist kom min plutt hem o gjorde lite kvällsmat till mig :P
Bortskämd, men det va skönt att bli lite uppvaktad :)
Så där gick en lördagskväll åt till att ha tråkigt när jag kunde haft kul,
men man kan ju inte alltid bestämma över sitt humör.

Det är ju i alla fall tur att det inte är såhär:



Nu blir det lite plock här hemma i väntan på att
det blir stan... fint väder så kan tänkas bli en promenad också.
Igår satt jag ute i solen och lurade fram ännu några fräknar.

Ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0