Ego

Tog lite tid till att sminka mig idag,
och oj vad mycket snyggare man kan bli på en kvart haha,
ser inte längre helt nyvaken och orkeslös ut.
Passade på att ta några egobilder, helst vill jag att
Cissi eller någon ska komma o ta lite fina bilder på mig o magen snart.
Dock inte idag eftersom syster haft/har magsjuka :/

Har man köpt en fin kamera ska den ju användas också..
Därför bjuder jag här på dagens egobilder :)



Nu ska jag ner till Ica för att köpa fika till morgonsdagens föräldragruppmöte.
Ska även tanka bilen och ta en sväng till handelsträdgården för att sen åka hem och äta lite
innan jag hämtar upp Amanda och åker vidare till Lyrestad :)

Hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Världens finaste systeryster! Du är jättefin!! Å absolut jättefin även utan smink!!! Love you!

2011-03-14 @ 09:21:04
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0